dissabte, de setembre 24, 2005

Daniel Álvarez


Hi ha amics i coneguts. De coneguts en tinc molts, i d’amics molt pocs i ben triats. En Dani és una persona que he conegut per casualitat, perquè surt amb la meva més que amiga Àngels. Sempre he pensat que sense l’Àngels, ell i jo ens tindríem molta mania, que seríem dels que ens creuem pel carrer i ens saludem just abans de regalar-nos, discretament, un comentari despectiu.
La nostra relació no ha estat fàcil. De fet, durant un temps ens vam evitar mútuament, jo a ell més que ell a mi. Ens hem discutit moltes vegades, però mai per qüestions relacionades amb l’Àngels. Les nostres divergències han estat relatives a les manifestacions de determinats sectors de l’emtivisme. Concretament, amb el modus operandi del suposat moviment catalanista i revolucionari de Mataró.
Ell és força més gran que jo. Com tots els músics, té un caràcter difícil. És llunàtic. No saps mai amb quin ciri trencat en pot sortir. Com totes les persones intel·ligents, té una ironia afilada i, de vegades, un cinisme empipador. A més, té alguns coneguts que per mi són enemics. A ell però, l’he tingut al costat en moments difícils, i no li feia falta ser-hi. Això és el més important.La meva àvia, que es va morir fa 8 dies, es va fer seva aquesta frase feta: “la vida són quatre dies. Dos plou. Un fa núvol i el que queda fa sol”. Sorpreses desagradables, com la de la mort de la meva àvia, n’hi ha moltes. D’agradables no tantes. Una de les més satisfactòries és que la casualitat et faci descobrir persones amb qui mai hauries estat predisposat a relacionar-te per voluntat pròpia. En Dani és una d’aquestes sorpreses.

1 Comments:

At 10:08 a. m., Blogger Joan Lleonart said...

Oriol,

Conec en Dani de fa força temps, tot i que ultimament no ens hem prodigat massa (la vida a vegades t'allunya i t'apropa amb un somriure cínic).

M'ha agradat el perfil que en fas, comparteixo en gran part el que en dius i sobretot la certesa que si rasques ho trobes una gran sorpresa

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home