dimarts, de novembre 29, 2005

Els actors dels premis Butaca

S’ha de matisar perquè sinó n’hi ha que s’enfaden. Però els actors fan ràbia. I ahir a la nit, al lliurament dels premis butaca, em van fer ràbia. Van d’alliberats i es permeten fer-se petons a la boca. Es veuen a un quilòmetre de distància i es comencen a cridar per regalar-se una salutació ben efusiva. Se saben observats, però fan veure què no. Passen dels mitjans de comunicació, però en viuen. Sembla que la seva vàlua depengui del grau de tansementotisme cap als mitjans, el número de petots a la boca i les efusives salutacions que es facin. Imagineu-vos l’espectacle dels premis butaca abans que comencés la gala. Embriagats de la desinhibició que cultiven a l’Institut del Teatre, tornem cap a casa. Pugem al cotxe, i ens preguntem: -“Ens trobarem els Mossos?” Ens mirem i fem que no amb el cap. És dilluns a la una de la matinada. Doncs no la vam encertar. Ens els trobem a la rotonda de la NII a Cabrera de Mar. Ens fan reduir la velocitat i li pregunto a l’Elisabet: -“Has begut?” I ella em respon un silenci. El Mosso ens mira. El rellotge digital del seu Ople Cursa 1.4 cdti de color blau s’atura. Decidit, a càmera lenta, abaixo la finestra del copilot i li dic al mosso: -“Hola, bona nit.” I el Mosso respon: -“Bona nit, poden continuar”. I el rellotge de l’Opel Corsa torna a funcionar, tanco la finestra, i l’Elisabet em respon, ara si, la pregunta que li havia fet abans de parlar amb el mosso. Per fer comèdia, no fa falta fer-se petons a la boca, saludar-se efusivament ni practicar el tansemenfotisme amb els mitjans de comunicació.

2 Comments:

At 12:57 p. m., Anonymous Anònim said...

Oriol, ets tu qui condueix el cotxe de l'Eli a la foto?... Encara haurem de trucar els Mossos d'Esquadra... Jejeje!
Betty.

P.D. Més q petons a la boca, jo vaig veure petons a l'aire. És el q es porta entre els q fan comèdia, no?

 
At 5:28 p. m., Blogger Oriol said...

Si convèncer l'eli és fer dues voles pel parquing del santuari del corredor... si. Però jo no tinc carnet de conduir i, per tant, no condueixo.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home