dimarts, de novembre 22, 2005

La Llansana i jo hem compartit la Coixinera


M’encanta la Marina Llansana. Ja ho he explicat, la vaig anar a veure la setmana passada a Cabrils (per feina). Després d’haver-nos trobat, he descobert que ens uneix que hem compartit la Coixinera. M’agradaria que hagués estat la coixinera del meu llit o del seu, però es tracta d’una altra Coixinera. De la Coixinera en majúscules. La formació de la que forma part en Dani Álvarez i que ha compost la sintonia de La Fàbrica i la versió de l’ara que tinc vint anys del Joan Manuel Serrat per al programa de tv del vintè aniversari de TVM. Doncs resulta que la bonica Llansana formava part de l’equip directiu del programa Cercavila de Catalunya Cultura. Un espai que, poc després que s’estrenés La Fàbrica, també va prendre el 4+1 d’en Jaume Punsola com a sintonia.
La sintonia d’un programa és una part molt particular del producte. Si a mi m’agrada la cançó i a ella també... deu ser que tenim alguna cosa en comú. A mi m’agradaria tenir-n’hi més. Ja ho vaig dir. Mmmmmmmmm... la Llansana!
Per tant, la bona notícia és que comparteixo més coses de les que em pensava amb aquest ídol sexual i itel·lectual de mig Catalunya. La dolenta, que la coixinera que compartim no és de posar-hi el cap, sinó l'orella. I, ep! Dic això en el benentès que, si ells també ho volen, amb la companyia de saraus m'agradariancompartir-hi moltes més coses, però en cap cas pretenc compartir-hi el llit. A la Coixinera els dec més del que els puc oferir. De la seva col·laboració n'estic més que satisfet. I... evidentment, la propera vegada que me la trobi, ja hi tindré un tema de conversa original.

5 Comments:

At 9:02 p. m., Anonymous Anònim said...

Millor compartir "La coixenera" que "Els pets", no?

Francesc

 
At 10:01 p. m., Blogger Josep Maria said...

ui...
comentari fora de lloc!
aqui el que és imporant és que l'oriol compartei alguna cosa amb la llansana...
Per cert oriol. Ja saps la meva opinió. Que se'n enteri que escrius d'ella...
je,je,je

 
At 10:27 a. m., Anonymous Anònim said...

on són les fotos de la llansana? Una com a mínim...

un de la coixinera

 
At 11:12 p. m., Anonymous Anònim said...

Fa setmanes que tinc ganes d'escriure al teu blog... per fer algun comentari... -a poder ser interessant- sobre el què escrius que, com bé saps, en general, m'encanta!!

I, malgrat que m'hagués agradat estrenar-me amb un altre escrit i no amb aquest de la Llansana, m'he decidit perquè... em fa una mica d'enveja, la veritat!!! ;-)

Mira, les persones som així, veure com una persona intel·ligent i interessant com tu fa aquestes declaracions envers una dona, m'ha creat una certa gelosia... quina tonteria, oi?

En fi, què hi farem! Les persones ja ho tenim això... En fi, malgrat la meva tonta gelosia, espero i desitjo que la Marina demostri que és una dona jove intel·ligent i que no es faci la despistada amb tu... Té molt a guanyar!

Un petonet ben fort,

(espero que malgrat no signar, reconeguis qui sóc...)

 
At 6:56 p. m., Anonymous Anònim said...

Una mica de respecte!! Ets un misogin. Potser ella no t'ho dirà per que és massa educada però ets fastigós.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home