dissabte, de desembre 03, 2005

Conclusions d'una nit al Clap

En Joan i jo sopem junts. Després de sopar, ell se’n va a veure un concert i jo vaig al Clap amb en Jose. Ens situem al costat dels wàters de dalt, al costat d’uns altaveus eixordadors que fan que els oïdes em comencin a xiular, com si tingués algú al costat cridant-me: “-iiiiiii!!” Allà al Clap hi ha dones. Com científics, però sense la bata blanca, les observem i ens preguntem altra vegada per què van sempre al wàter en parelles homosexuals.

- Mira, mira!
- No. No. Són massa petites
- Són massa petites però igualment... [iiiiiii!!]
- Mira aquella altra, la de l’escenari s’exhibeix de collons
- Si, si. No és res de l’altre món però té un bon... [iiiiiii!!]

Penso que fa massa dies que no... [iiiiiii!!] i que tinc ganes d’endur-me una d’aquestes noies a [iiiiiii!!] per convidar-la a... [iiiiiii!!]. Em posen cançons que em recorden a... [iiiiiii!!]. Abans que em posin més cançons i que em recordin a... [iiiiiii!!], decideixo anar-me’n cap a casa a dormir.

Dues conclusions de la nit. La primera, la de sempre. Totes són unes [iiiiiii!!]. La segona l’hem reflexionat mentre sopàvem. Cert. Hi ha coses que no es poden dir en un bloc.

3 Comments:

At 5:04 p. m., Anonymous Anònim said...

Oriol, no totes les dones van al lavabo en parella. Però les q hi van ho fan per parlar sobre vosaltres, els homes, o bé per criticar altres dones. No és q es dediquin a observar-se les unes a les altres mentre pixen (com podríeu fer vosaltres per comparar mides, per exemple), sinó q busquen un lloc per deixar-se anar de la llengua mentre 1)comproven q el maquillatge segueix en el seu lloc i/o 2)descarreguen l'alcohol q els infla la panxa (pq tb els infla la panxa). Tb és cert q sovint hi van juntes per no avorrir-se mentre fan cua... Un problema q no acostuma a donar-se els lavabos d'homes, si no és per altres coses...
I q vol dir q totes les dones són unes iiiii?... Unes histèriques? Jo crec q sou vosaltres els q crideu així, encara q sigui per dins. Ja saps... Aquell riure histèric, nerviós, q sent un quan té por... Por, potser, a convidar-nos a casa? Jejejeje!
Visca la igualtat!
Betty

P.D. No t'enfadis...

 
At 5:27 p. m., Blogger Josep Maria said...

un xic desencaminada en la teva darrera reflexió...
però vaja!
estic d'acord amb tu en el visca la igualtat...
a cuidar-se!
esn veiem aquesta nit al clap Oriol!

 
At 7:08 p. m., Anonymous Anònim said...

Jo crec que quan diu que totes les dones són unes "iiii" no es refereix pas a histèriques. Potser sí a dones que fumen i et diuen de tu. Però també ho diu en el sentit metafòric, dones! No us piqueu ara, que ja sabem com sou!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home