dijous, de desembre 29, 2005

Les notícies de l'any

1. Àmbit personal. La mort de la meva àvia materna.

Les notícies més importants sempre formen part de l’esfera personal. Els que em coneixen saben que sovint parlo d'ella. "La meva àvia deia..."

2. Àmbit local. En diré tres.

a. El “Cas Llansó”
b. El “plagi” del cartell de Les Santes
c. El tercer premi de la rifa de Nadal

Perquè totes tres han estat inesperades i se n’ha parlat molt. Han estat bombes informatives. No obstant això, no considero que cap d’aquestes tres notícies hagi estat el més important que ha passat a Mataró durant els darrers dotze mesos.

3. Àmbit nacional. La defensa que de De Madre, Mas i Carod fan de l’Estatut al Congrés dels Diputats.

Dono per fet l'encàrreg que m'han passat en Joan Lleonart primer, i l'Elisabet Solsona després. I jo passo el mort a:

Francesc Ponsa, llicenciat en Comunicació Audiovisual i regidor d'ERC a Cabrils
Esteban Seras, Realitzador de TV
Videorevolución
Enric Tomàs, periodista (a veure si així l'encetes!)
Pere Rubí, Carnet Esportiu

Tranquils, que si no ho feu, no follareu ni més ni menys, ni us caurà un piano pel cap, ni cap cosa dolenta.

2 Comments:

At 12:14 a. m., Blogger Joan Lleonart said...

tot i que t'ho vaig passar jo t'has avançat...

però el tinc enbastat abans que s'acabi l'any farè la feina

 
At 5:55 p. m., Anonymous Anònim said...

Oriol, fes bondat i recupera't per poder sortir demà.
BON ANY!
Mandarina MacRae.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home