dimecres, d’abril 05, 2006

Tu ets el de la tele? (WPW I)

- Ets l’Oriol?
- Sí.
- Mira que sóc la Glòria, de l’Hospital de Mataró.
- Digues Glòria.
- Que demà ingresses per una intervenció. I et truco per avisar-te que abans d’operar-te has d’anar afaitat.

Que ingenu. D’entrada, penso: “Com són a l’Hospital, que no els agrada la gent barbuda”. Però acte seguit, la Glòria afegeix:

- Et truco perquè hi ha gent jove a qui li fa vergonya que l’afaitem nosaltres.

Ara sí que ho entenc. El que m’han d’afaitar no és la barba. I efectivament. Em deixen peladet. Així, sense pèls, hi ha algunes dimensions que canvien. Faig aquesta reflexió mentre la Glòria em passa la fulla d’afaitar. Ho fa amb molta professionalitat, i anem parlant de la vida. Mai ningú m’havia preguntat si jo era el de la tele mentre m’afaitava l’escrot.

Després, viatge cap a Barcelona. Direcció a l’Hospital Clínic. Arribem en ambulància. Ens espera un comitè de benvinguda. Un fiambre que s’emporten cap a la funerària just en el moment que penetro a les entranyes de l’edifici.

2 Comments:

At 5:31 p. m., Blogger Ramon B. said...

Oriol,
Ànim, te'n sortiràs. 'Mala hierba nunca muere'. :)
Una abraçada,
RB

 
At 9:51 a. m., Blogger Joana said...

Doncs noi.. alguns ho trobaríen de lo més eròtic... potser pagaríen i tot!.
Un petonet rei i millora, això esperem.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home