diumenge, de juliol 09, 2006

Mis amigos son unos malhechores

Em diu que té una reunió amb algú important. Que després em truca i m’ho explica. I després, arriba i només m’explica que ha tingut la reunió. Pregunto insistentment que què n’ha tret. M’insinua que una nova feina. Però malgrat la meva insistència es tanca en banda. No vol dir-me res fins el divendres al vespre. Feia temps que havíem quedat per dinar, però al final va voler canviar-ho per un sopar. Divendres al migdia em truca un altre amic i em pregunta si ja sé que a un company nostre li han donat feina a les altes esferes. Truco al company comú, que continua negant-se a confirmar-me res. Al vespre, em passa a buscar per la feina. Anem a sopar plegats i espero que em reveli el què de la reunió. Quan arribem al restaurant, sobren les explicacions. *Evidentment, començo a lligar caps. Em recorden que tinc uns amics que no me’ls mereixo. Els porus em vessen felicitat. Em demanen unes paraules que no tinc. I ara, que ja ha reposat la sorpresa, penso que –amb un parell de copetes de més- els hauria pogut cantar això d’en Joan Manuel Serrat:

Mis amigos son unos malhechores
convictos de atrapar sueños al vuelo
que aplauden cuando el sol se trepa al cielo
y me abren su Corazón como las flores.

Mis amigos son sueños imprevistos
que buscan sus piedras filosofales,
rodando por sórdidos arrabales
donde bajan los Dioses sin ser vistos.

Mis amigos son gente cumplidora
que acuden cuando saben que yo espero.
si les roza la muerte disimulan,
para ellos la amistad es lo primero

Moltes gràcies

*Dedicat

5 Comments:

At 1:05 a. m., Blogger joansalicru said...

Tan feliç et devies sentir tu com nosaltres de fer-te la broma perquè hem arribat a riure molt, oi Eli Solsona???
apa, bona setmana
joan

 
At 1:13 p. m., Blogger Elisabet said...

jejeje oi tant que vam riure Joan!!

I Oriol, em sembla que també t'hauríem d'haver donat el premi a la santa innocència! jejeje

Només per veure't la cara de "què collons passa aquí" i la cara de felicitat que va venir després, ja va valer la pena!!

 
At 1:10 p. m., Blogger Cesc Amat said...

Felicitats Oriol! ens ho vam passar i com diries tu mateix "et vaas, ... quedaaar... been.. acollonit!"

 
At 11:04 p. m., Blogger Ramon B. said...

Per molts anys!

 
At 1:19 a. m., Blogger Núria Aguilar said...

Oriol, és dels blocs q més m'agrada llegir, per favor, escriu més.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home